مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:202024-01-13اقتصادي

بهره برداری از فاز 3 آبشیرین کن سیریک با ظرفیت 1400 مترمکعب در روز


فاز سوم آب شیرین کن شهر بندر سیریک با ظرفیت 1400 مترمکعب در روز و به منظور پایداری آب شهر بندرسیریک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان سیریک و مدیران سرمایه گذار آبشیرین کن، فاز سوم آب شیرین کن شهر بندر سیریک با ظرفیت 1400 مترمکعب در روز و به منظور پایداری آب شهر بندرسیریک به بهره برداری رسید.

فرماندار سیریک پس از بهره برداری از این پروژه، اعلام نمود:واحد سوم آبشیرین سیریک با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان و باظرفیت تولید 1400 مترمکعب در روز راه اندازی شد.

تاکنون این سایت به طور متوسط 2500 مترمکعب تولید آب شرب و بهداشتی داشته که باتوجه به مصرف بالای شهر به دلیل بافت روستایی، آبرسانی پایدار نبوده که پس از این آب شهر سیریک با 3000 مترمکعب مصرف شبانه روز، پایدار خواهد شد و مازاد آن به ایستگاه پمپاژ آب گز جهت افزایش ظرفیت آبرسانی روستاهای دهستان بیابان انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: پایداری شبکه توزیع در کیفیت نیز تأثیرگذار خواهد بود، هرچند نیاز به افزودنی های مجاز می باشد تا خورندگی آب تولیدی آبشیرین به حد استاندارد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز 3 آبشیرین کن سیریک با ظرفیت 1400 مترمکعب در روز

بهره برداری از فاز 3 آبشیرین کن سیریک با ظرفیت 1400 مترمکعب در روز