مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:162023-12-23سياسي

احداث پالایشگاه جدید توسط قرارگاه خاتم الانبیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی در مقابل دشمنی که از سوی کشورهای اروپایی و آمریکا به لحاظ امکانات و تجهیزات مسلح شده بود ایستادیم، امروز نیز قرارگاه با فعالیت های خود همه ی شرکت های خارجی را متحیر کرده است.

وی وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح و بسیج را رمز موفقیت کشور در جنگ تحمیلی عنوان و خاطرنشان کرد: شجره ی طیبه ی بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و بسیجیان در عملیات های مختلف توان جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و  دانشجویان و دانش آموزان به صحنه آمدند.

عابد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان باکری، کاظمی و سلیمانی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هرجا که صحبت از لشگر سرافراز عاشورا به میان می آمد، دشمن حساب ویژه ای بر روی آن عملیات باز می کرد و شهیدان باکری و کاظمی همواره نقش مهمی در طراحی عملیات ها داشتند و اگر امروز شاهد امنیت ایران اسلامی هستیم، به پاس جانفشانی های سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است.

ما می توانیم سردار عابد با اشاره به حوادث غزه نیز گفت: اکنون به برکت خون و نفس سردار سلیمانی، امکانات نظامی ارتش اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پالایشگاه جدید توسط قرارگاه خاتم الانبیا

احداث پالایشگاه جدید توسط قرارگاه خاتم الانبیا