مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02سياسي

تاکید رییس جمهور بر استمرار برگزاری جلسه با جریان ها، گروه ها و احزاب


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی جلسه رییس جمهور با فعالان سیاسی و حزبی در آستانه انتخابات را بسیار خوب و تاثیرگذار خواند و گفت: در این جلسه رییس جمهور بر استمرار برگزاری چنین جلساتی با جریان ها، - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی جلسه رییس جمهور با فعالان سیاسی و حزبی در آستانه انتخابات را بسیار خوب و تاثیرگذار خواند و گفت: در این جلسه رییس جمهور بر استمرار برگزاری چنین جلساتی با جریان ها، گروه ها و احزاب تاکید کرد.

سید نظام الدین موسوی که در جلسه فعالان سیاسی و حزبی با رییس جمهور حضور داشت، در توضیح مطالب مطرح شده در این نشست به ایسنا گفت: به اذعان برخی از شرکت کنندگان در این جلسه که در زمره پیشکسوتان احزاب هستند، برگزاری چنین جلسه ای با این شیوه و مدل توسط روسای جمهور سابق در دولت های گذشته سابقه نشده است.

وی ادامه داد: براین اساس این اولین نشست احزاب و فعالان سیاسی با این ترکیب و مدل بود که با حضور رییس جمهور و مسئولان و دبیران کل احزاب و تشکل ها و فعالان سیاسی کشور برگزار شد.

احزاب و گروه ها چرخ دنده مردم سالاری هستند نماینده تهران در مجلس بیان کرد: برگزاری این جلسه در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از این بابت بود که احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی در انتخابات فعال هستند و آنها چرخ دنده مردم سالاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر استمرار برگزاری جلسه با جریان ها، گروه ها و احزاب

تاکید رییس جمهور بر استمرار برگزاری جلسه با جریان ها، گروه ها و احزاب