مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:522023-12-23سياسي

تشریح دستاوردهای سفر وزیر نیرو به مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه با حضور وزیر نیرو در استان برای حوزه آب و برق مازندران تصمیمات خوبی گرفته شد، گفت: وزیر نیرو در شهرستان های ساری و میاندورود از چندین پروژه بازدید و دستوراتی را در ارتباط با حل مشکلات پروژه ها صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران امروز شنبه دوم دی ماه امسال درخصوص تصمیمات اتخاذ شده برای پروژه های استان در سفر وزیر نیرو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با سفر وزیر نیرو به مازندران درمجموع بازدیدهای مهمی انجام گرفت.

وی با اشاره به طرح تکمیلی پروژه نیروگاه شهید سلیمی نکا، افزود: این طرح برای تامین برق استان مازندران مهم است که این طرح باحضور وزیر نیرو کار خود را شروع کرد.

استاندار مازندران بیان کرد: بحث فاینانس برق استان مازندران با کشور چین بود که وزیر نیرو عملا شروع به کار فعالیت های مربوط با اعتبار 9هزار و 100 میلیارد تومان اعلام کرد که تحول بزرگی برای استان خواهد بود.

حسینی پور به بازدید از سد مخزنی گلورد اشاره کرد و گفت: چندین شهرستان مهم شرق استان از آب این سد برخوردار می شوند و علاوه بر آن فعالیت های گردشگری هم در کنار سد داریم.

وی بیان کرد: همچنین وزیر نیرو در شهرستان های ساری و میاندورود از چندین پروژه بازدید و دستوراتی را در ارتباط با حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای سفر وزیر نیرو به مازندران

تشریح دستاوردهای سفر وزیر نیرو به مازندران