مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31اقتصادي

انتقال آب سد لار به لتیان تا پایان 1404


مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در صورت تأمین مالی 2500 تا 3000 میلیارد تومانی، تا پایان سال 1404 پروژه مهم انتقال آب سد لار به لتیان به منظور جلوگیری از فرار آب سد لار به بهره برداری می رسد.

- مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در صورت تأمین مالی 2500 تا 3000 میلیارد تومانی، تا پایان سال 1404 پروژه مهم انتقال آب سد لار به لتیان به منظور جلوگیری از فرار آب سد لار به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رستمی امروز در نشستی خبری درباره آخرین وضعیت پروژه انتقال آب لار به لتیان، اظهار کرد: این پروژه که به منظور جلوگیری از فرار آب سد لار در دست اجرا قرار دارد، معروف به انتقال آب سد لار به کلان است که تا کنون پیشرفت 38 درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به مدت سه سال در دولت گذشته متوقف شده بود اما از سال 1399 مجددا فعال شد، اظهار کرد: رینگ آب تهران پروژه مهم دیگری است که هلدینگ در دست اجرا دارد که شرق به غرب و شمال به جنوب تهران را متصل می کند و تاکنون به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده است.

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: با بهره برداری از این پروژه، در صورت بروز مشکل در بخشی از تهران مثل اتفاقی که امسال در کرج رخ داد، این امکان را خواهیم داشت که آب را از سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب سد لار به لتیان تا پایان 1404

انتقال آب سد لار به لتیان تا پایان 1404