مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:302024-01-15اقتصادي

گشایش ال سی با بلاروس و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا


رییس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی تبریز از گشایش ال سی با روسیه خبر داد و گفت: گشایش ال سی با بلاروس و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدیوسف حسینی؛ رییس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی تبریز امروز در سومین جلسه میز تجاری روسیه با محوریت بررسی گشایش ال سی شبکه بانکی ایران در خارج از کشور، گشایش ال سی برای تجارت با کشور روسیه را خبر خوبی دانست و اظهار کرد: تحریم های بین المللی باعث شده است، تجار برای خرید یا فروش کالاهای خود، با مشکلات متعددی مواجه شوند، اما با این اقدام بسیاری از ریسک های تجارت با روسیه از بین رفته و فرایندها تسهیل می شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر رویکرد دو کشور ایران و روسیه به افزایش مبادلات تجاری با یکدیگر مثبت است و در این راستا گام هایی برداشته می شود، ما نیز می توانیم از این فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم، با این حال اگر کسی تمایلی به بهره گیری از امتیازات جدید ندارد، می تواند بر اساس روال قبلی به فعالیت خود ادامه دهد.

حسینی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پتانسیل ویژه ای برای تجار ایرانی در بازار روسیه فراهم شده است، گفت: علیرغم مهیا بودن شرایط، متأسفانه روزبه روز نقش ایران در این بازار بزرگ کم رنگ تر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش ال سی با بلاروس و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا

گشایش ال سی با بلاروس و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا