مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:402024-01-04سياسي

برای انتقام خون حاج قاسم برنامه داریم


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه برای انتقام خون حاج قاسم برنامه های مختلفی داریم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور امروز در تجمع محکومیت اقدام تروریستی کرمان و گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شیراز با بیان اینکه این جلسه به نام شخصیتی منعقد شده که همه ما او را الگو می دانیم، اظهار داشت: این جلسه مضاعف شد با گرامیداشت شهدایی که دیروز در کرمان در کسوت شهید با پروردگار خود ملاقات کردند و امروز رهبری فرزانه انقلاب این مسیر حکمت را رهبری می فرمایند.

وی تصریح کرد: حق برملا نمی شود مگر با مجاهدت و این سنت الهی است و هیچ پیغمبری موفق نشد مگر اینکه لباس مجاهدت را پوشید و شهیدان با روی سرخ فام پروردگار خود را ملاقات کردند.

  سردار غیب پرور گفت: حاج قاسم عزیز ما برای جهان الگو شد، ولی آیا فقط از 4 سال پیش در 13 دی ماه؟ به هیچ وجه؛ یک عمر خالصانه و بی ادعا و بی هیاهو کار کردن او را به چنین الگویی تبدیل کرد.

وی با یادآوری سرآغاز آشنایی با حاج قاسم در زمان هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به حضور این فرمانده در عملیات های مختلف، ادامه داد: قاسم سلیمانی همیشه ملجأ و پناه و تکیه گاه بود و با شهادت احمد کاظمی، بی تابی حاج قاسم هم شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتقام خون حاج قاسم برنامه داریم

برای انتقام خون حاج قاسم برنامه داریم