مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:452024-01-15اقتصادي

بهره مندی 487 نفر بیمار سمنانی از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر


معاون هلال احمر استان سمنان از بهره مندی بیش از 487 نفر بیمار نیازمند به خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هلال احمر استان سمنان از بهره مندی بیش از 487 نفر بیمار نیازمند به خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در سمنان خبر داد.

رضا سعیدی امروز (25 دی ماه) اظهار کرد: در 9 ماه نخست امسال، 487 نفر از بیماران این استان از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: اکنون 10 بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در استان فعالیت می کنند که با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین وسایل و تجهیزات پزشکی راه اندازی شده اند.

سعیدی بیان کرد: وسایل تجهیزات پزشکی در بانک امانات این استان نگهداری می شود، این تجهیزات در صورت لزوم به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی دارای شرایط قرار می گیرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان از خیران و دستگاه های اجرایی در استان خواست تا با اهدای لوازم پزشکی مازاد خود به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه های هلال سطح استان سمنان، در انجام این امر خداپسندانه و ارائه خدمات شایسته تر به بیماران نیازمند، همراه جمعیت هلال احمر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 487 نفر بیمار سمنانی از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر

بهره مندی 487 نفر بیمار سمنانی از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر