مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 06:202024-01-15بين الملل

معرفی متهمان دادگاه منافقین/مسعود طریقت منفرد؛ متهم ردیف شانزدهم


مسعود طریقت منفرد، متهم ردیف شانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و متخصص ربودن هواپیما و طراحی عملیات های ربایش و ترور شخصیت ها بوده است.

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/مسعود طریقت منفرد؛ متهم ردیف شانزدهم مسعود طریقت منفرد، متهم ردیف شانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و متخصص ربودن هواپیما و طراحی عملیات های ربایش و ترور شخصیت ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود طریقت منفرد در سال 1348 جذب گروهک شده و به عنوان مسئول روابط منافقین در پایگاه انزلی بخش شهرستان و مسئول به اصطلاح سیاسی گروهک مشغول فعالیت می شود.

او به عنوان یکی از اعضای کادر مرکزی منافقین در شاخه ی تروریستی نظامی تشکیلات شناخته شده که در سال 1378 مسئولیت آموزش و اعزام تیم های خمپاره زنی به تهران را عهده دار بوده است.

او آموزش های لازم برای تهیه و ساخت بمب را فراگرفته و سابقه اقداماتی مانند تهیه و وارد کردن اسلحه مهمات و مواد منفجره از خارج از کشور را نیز داشته است.

همچنین او در ربودن هواپیما و طراحی عملیات های ربایش و ترور شخصیت ها نیز تخصص دارد.

مشارالیه که در مقر اصلی منافقین در فرانسه با نام مستعار عبدالحمید لولاچیان فعالیت داشته، در برهه ای نیز با نام مستعار یاسر مالی مسئولیت کل مالی سازمان و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متهمان دادگاه منافقین/مسعود طریقت منفرد؛ متهم ردیف شانزدهم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/مسعود طریقت منفرد؛ متهم ردیف شانزدهم