مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:002024-01-01پزشكي

نحوه فعالیت پزشکان ایران در عمره 1402


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ضمن توضیح چگونگی ارایه خدمات پزشکی هلال احمر در حج عمره 1402، در عین حال تاکید کرد که زائران بیمار به میزان مصرف 10 روز داروهایشان را همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سیدعلی مرعشی در گفت وگو با ایسنا، درباره چگونگی ارایه خدمات پزشکی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حج عمره 1402، گفت: سفرهای عمره بعد از هشت سال مجددا از سرگیری شده است و هنوز نمی دانیم کشور مقصد به پزشکان کشورمان و سایر کشورها اجازه فعالیت می دهد یا خیر؟ در عمره، اجازه فعالیت پزشکی و درمانی مشابه حج تمتع داده نمی شود به طوری که بتوانیم درمانگاه و بیمارستان تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اینکه پزشکان همراه کاروان ها اعزام می شوند، بیان کرد: از این رو درمانگاه مجهزی نداریم که همه امکانات را داشته باشیم البته هیچ کشوری چنین اجازه ای ندارد.

پزشکان در هتل ها مستقر هستند و مدیران کاروان و مسئولین عمره سازمان مطلع هستند که پزشک در کدام هتل حضور دارد و زائرین در صورت لزوم، توسط مدیر کاروان به آن پزشک مراجعه می کنند.

به گفته وی، طی مذاکرات سازمان حج و زیارت با طرف سعودی، آنها اعلام کرده اند که هیچ کشوری به هیچ وجه اجازه داشتن درمانگاه ندارد و این تعداد پزشک هم به شرط احتیاط اعزام می شوند تا مشخص شود طرف سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت پزشکان ایران در عمره 1402

نحوه فعالیت پزشکان ایران در عمره 1402