مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:252023-12-27بين الملل

چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها


به شهادت رساندن شهید سیدرضی موسوی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی دربردارنده نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- فارس پلاس؛ حسن کاظمی قمی در یادداشتی نوشت: اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سرافراز سیدرضی موسوی در سوریه دربردارنده نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

درچنین شرایطی پیش از هر چیز باید به 2 نکته مهم توجه داشت؛ اینکه ترور این شهید بزرگوار که به دعوت حکومت سوریه و به عنوان مستشار نظامی در خاک این کشور حضور داشت، از یک سو نقض فاحش موازین حقوق بین الملل به حساب می آید و ازسوی دیگر تجاوز به خاک این کشور است و اقدامی به شمار می رود که از جنبه حقوق بین الملل باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در چنین شرایطی مقام های رژیم صهیونیستی باید بدانند که چنین اقدام جنایتکارانه ای به طور قطع بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی در زمان مناسب، پاسخی محکم به اینگونه اقدام های سبعانه خواهد داد.

دراین میان اما پیش از بررسی چگونگی و کیفیت پاسخ ایران به این اقدام تروریستی، باید به بررسی اهداف صهیونیست ها از انجام جنایت پرداخت.

  درشرایط کنونی تحولات منطقه و همچنین سرزمین های اشغالی، نکته قابل توجه این است که چنین اقدام هایی نوعی فرافکنی ازسوی تل آویو با هدف خلاصی از بحرانی است که این روزها با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها

چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها