مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31اقتصادي

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بخش مرکزی رزن


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای بخش مرکزی رزن خبر داد و گفت: بخش مرکزی این شهرستان نخستین بخش در کل استان همدان بوده که طرح هادی در تمامی روستاهای آن اجرا شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای بخش مرکزی رزن خبر داد و گفت: بخش مرکزی این شهرستان نخستین بخش در کل استان همدان بوده که طرح هادی در تمامی روستاهای آن اجرا شده است.

مسعود رضایی یکشنبه 10 دی در افتتاح پروژه بهسازی فاز دو روستای بابانظر که با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان شهرستان رزن به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در کل کشور روستاهای بالای 20 خانوار، 38 هزار و 537 روستا وجود دارد که از این تعداد در 24 هزار و 24 روستا معادل 62 درصد و در استان همدان نیز از 918 روستای بالای 20 خانوار در 855 روستا معادل 93 درصد طرح هادی اجرا شده است.

وی ادامه داد: شهرستان رزن از 78 روستای بالای 20 خانوار آن در تمامی روستاهای آن طرح هادی اجرا شده ضمن اینکه در بخش مرکزی این شهرستان حتی در روستاهای زیر 20 خانوار آن نیز طرح هادی اجرا شده و بخش مرکزی این شهرستان نخستین بخش در کل استان همدان بوده که طرح هادی در تمامی روستاهای آن اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بخش مرکزی رزن

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای بخش مرکزی رزن