مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:152023-12-25سياسي

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی شهادت سیدرضی موسوی، از مستشاران زنجانی در سپاه پاسداران را به مردم استان و همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی شهادت سیدرضی موسوی، از مستشاران زنجانی در سپاه پاسداران را به مردم استان و همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند.

در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی از مستشاران زنجانی در سپاه پاسداران، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی این ضایعه را به به مردم استان و همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ بار دیگر دست خبیث ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور زنجان سیدرضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند.

امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار زنجان در پی شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی