مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:052024-01-06اقتصادي

قیمت شیرینی برای شب عید تغییر می کند؟


رییس اتحادیه قنادی،  شیرینی و کافه قنادی تهران ضمن اشاره به اینکه اگر در مواد اولیه مورد نیازمان تغییر قیمتی اتفاق نیفتد قیمت شیرینی برای شب عید تغییری نخواهد کرد، - رییس اتحادیه قنادی،  شیرینی و کافه قنادی تهران ضمن اشاره به اینکه اگر در مواد اولیه مورد نیازمان تغییر قیمتی اتفاق نیفتد قیمت شیرینی برای شب عید تغییری نخواهد کرد، درباره صادرات توضیح داد: با وجود توانایی بالا در تولید شیرینی و امکان صادرات آن به همه کشورهای دنیا اما بسترها فراهم نشده و در حال حاضر به صورت چمدانی این کار انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهره مند در نشست خبری که به مناسبت روز ملی قناد برگزار شد، گفت: به پاس خدمات قنادان به جامعه روز 20 دی ماه روز ملی قناد اعلام شد و امیدواریم که در این روز قنادان و شیرینی فروشان تخفیفات ویژه ای برای مردم در نظر بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تامین مواد اولیه و منابع انسانی دچار مشکلاتی هستیم، افزود: فروش شیرینی امسال نسبت به سال های قبل حدود 30 تا 40 درصد افت داشته است.

رییس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران در پاسخ به این سوال که چرا برخی نانوایی های اقدام به پخت شیرینی می کنند؟ گفت: نانوایی ها برای آرد یارانه دریافت می کنند و برخی از آنها از آن آرد برای پخت شیرینی استفاده می کنند که این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت شیرینی برای شب عید تغییر می کند؟

قیمت شیرینی برای شب عید تغییر می کند؟