مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:002024-01-02اقتصادي

احداث تصفیه خانه های پسماند تبریز آغاز شد


شهردار تبریز از افتتاح لندفیل های مرکز دفن بهداشتی پسماندهای تبریز طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت:احداث تصفیه خانه های پسماند تبریز آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افتتاح لندفیل های مرکز دفن بهداشتی پسماندهای تبریز طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت:احداث تصفیه خانه های پسماند تبریز آغاز شد.

یعقوب هوشیار در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با تکمیل فرایند توسعه ظرفیت تصفیه خانه مرکزی به 150 متر مکعب در روز، شاهد بهره برداری و اتمام یکی دیگر از پروژه های بزرگ ناتمام شهرداری در حوزه مدیریت پسماند خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه با هدف دفن اصولی و بهداشتی زباله، جلوگیری از نفوذ شیرابه به آب های زیرزمینی و کنترل شیرابه احداث شده و از استراتژی های مدیریت پسماند در حوزه خدمات شهری و حفظ محیط زیست به شمار می رود.

هوشیار با اشاره به اینکه ظرف دو هفته قرارداد تصفیه خانه شیرابه زباله (ZLP) منعقد و همزمان خاکبرداری محل تصفیه خانه تبخیری نیز آغاز می شود، اظهار کرد: با احداث تصفیه خانه های زباله های تبریز، بخش عمده مخاطرات زیست محیطی در این خصوص رفع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ضمن اشاره به میزان سرمایه گذاری و تکنولوژی بکار رفته در پروژه لندفیل های مرکز دفن بهداشتی پسماندهای تبریز، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه های پسماند تبریز آغاز شد

احداث تصفیه خانه های پسماند تبریز آغاز شد