مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:012023-12-31اقتصادي

اختصاص 673 میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی لرستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: 673 میلیارد تومان تخصیص نقدی از ابتدای سال تا آبان ماه به پروژه های عمرانی سفر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سمانه حسن پور صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و تخصیص های ابلاغی به استان که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزارشد، گفت: 673 میلیارد تومان تخصیص نقدی از ابتدای سال تا آبان ماه به پروژه های عمرانی سفر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ 550 میلیارد تومان دیگر نیز به زودی به پروژه های عمرانی دارای مصوبه سفر رییس جمهور تزریق می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین در ادامه افزود: پس از پایان سال مالی 1401 تا کنون حدود 550 میلیارد تومان تخصیص پروژه های عمرانی استانی هم دریافت شده است، که این تخصیص ها هم با اولویت پروژه های قابل خاتمه، پروژه های دارای تعهد اما خاتمه یافته و موارد خاص نظیر پرداخت حقوق راهدارهای راهداری، محیط بانهای منابع طبیعی و آبدار های شرکت آب و فاضلاب و همچنین سایر پروژه های استان توزیع شده است.

  حسن پور در ادامه بیان نمود: علاوه براین اعتبارات معمول، دستگاه های اجرایی اعتبار و تخصیص های دیگری منجمله حدود 100 میلیارد تومان مربوط به مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 673 میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی لرستان

اختصاص 673 میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی لرستان