مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:512024-01-19حوادث

آخرین وضعیت جستجوی سه جوان مفقود شده در ارتفاعات مشکین شهر


  فرماندار شهرستان مشکین شهر تصریح کرد: روز چهارشنبه بالگرد مجددا پرواز کرده و یک نفر بَلد محلی با معرفی خانواده مفقودین از شهرستان مشکین شهر همراه تیم جستجو به پرواز درآمد و منطقه ای از کوه سبلان را بررسی کردند و متاسفانه هیچ اثری از مفقودین یافت نشد.

محمدی ادامه داد: روز پنجشنبه نیز هلال احمر آذربایجان شرقی به صورت زمینی به منطقه جغرافیایی مذکور درشهرستان سراب رفته و اطراف منطقه را به صورت کامل بررسی کردند ولی اثر و نشانه ای از سه جوان مفقود شده یافت نشد و از همین رو عملیات جستجو از سمت استان آذربایجان شرقی پایان یافت.

فرماندار شهرستان مشکین شهر تشریح کرد: همزمان تیم هلال احمر شهرستان مشکین شهر نیز به منطقه اعزام شده و عملیات جستجو را در منطقه ی اوروس اوغلی چمنی که مجددا توسط خانواده مفقودین به عنوان محل احتمالی حضور این افراد ارایه شده بود، بررسی شد و اما باز نشانه ای از این مفقودین یافت نشد.

آغاز هشتمین روز عملیات جستجوی سه جوان مفقود شده در مشکین شهر   محمدی ادامه داد: همزمان با تداوم عملیات جستجوی این جوانان، جلسه ای در فرمانداری شهرستان برگزار شده و تمام ابعاد موضوع و اطلاعات، روش ها و مسیرهای جستجوی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که سه نقطه که خانواده به احتمال حضور این مفقودین تاکید دارند بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جستجوی سه جوان مفقود شده در ارتفاعات مشکین شهر

آخرین وضعیت جستجوی سه جوان مفقود شده در ارتفاعات مشکین شهر