مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:152024-01-20سياسي

واکنش کنایه دار سخنگوی قوه قضاییه به بازگشت معین


به صراحت اعلام می کنیم که نگاه قوه قضاییه استفاده از ظرفیت همه دلسوزان به این آب و خاک و بازگشت همه علاقمندان به وطن است و ما از این موضوع استقبال می کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، برنا نوشت: اظهارات چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت خوانندگان خارج نشین مانند نصرالله معین به کشور و تأکید بر اینکه معین می تواند به کشور بازگردد و مثل همه خوانندگان برای دریافت مجوز فرآیند قانونی را طی کند، با واکنش های زیادی در افکار عمومی و رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی مواجه شد.

اکثر کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها و افکار عمومی از اظهارات وزیر ارشاد استقبال کردند.

در این زمینه، خبرنگاری از مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه نظرخواهی کرد و پرسید با توجه به تاکید مکرر ریاست قوه قضاییه مبنی بر بلامانع بودن بازگشت ایرانیان خارج و صحبت های وزیر ارشاد در رابطه با آزاد بودن بازگشت هنرمندان، برخی جریانات جوسازی کردند که بازگشت این افراد مساوی با ورود قوه قضاییه و بازداشت آنهاست.

واکنش شما به این جوسازی ها چیست و آیا از نظر قوه قضاییه بازگشت افراد و هنرمندانی که صرفا فعالیت هنری داشتند به کشور مجاز است؟   مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوالاظهار داشت: قوه قضاییه بر این نگاه و اعتقاد استوار است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنایه دار سخنگوی قوه قضاییه به بازگشت معین

واکنش کنایه دار سخنگوی قوه قضاییه به بازگشت معین