مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:052023-12-22سياسي

ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» به روایت رییس رسانه ملی


ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» که از سوی همکاران ما در رادیو گفت وگو تهیه می شود، هم یکی از همین هدف گذاری های رسانه ملی است؛ - پیمان جبلی گفت: ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو که از سوی همکاران ما در رادیو گفت وگو تهیه می شود، هم یکی از همین هدف گذاری های رسانه ملی است؛ ما هرچه به روزهای انتخابات نزدیک تر می شویم، حجم تولید برنامه ها و ارائه محتوا پیرامون این موضوع بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آوای نشاط نوشت، پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه دولت با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه های انتخاباتی رسانه ملی گفت: در حال حاضر برنامه های متنوعی از سوی همکاران ما در شبکه های مختلف سیما، صدا و شبکه های استانی در حال تهیه است که به تدریج و براساس یک جدول برنامه ریزی شده زمان دار، این برنامه ها تولید و منتشر می شوند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو که از سوی همکاران ما در رادیو گفت وگو تهیه می شود، هم یکی از همین هدف گذاری های رسانه ملی است؛ ما هرچه به روزهای انتخابات نزدیک تر می شویم، حجم تولید برنامه ها و ارائه محتوا پیرامون این موضوع بیشتر می شود.

جبلی همچنین به همکاران خود در رسانه ملی توصیه کرد: برای بهترشدن و بهره برداری مطلوب تر مردم از این ویژه برنامه ها باید این رویکرد را داشته باشند که مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» به روایت رییس رسانه ملی

ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» به روایت رییس رسانه ملی