مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:552024-01-20اقتصادي

کوتاه کردن دست واسطه ها در دستور کار شهرداری شیراز


شهردار شیراز از ایجاد بازارچه های جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و کوتاه کردن دست واسطه ها را در در اولویت برنامه های این شهرداری عنوان کرد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز از ایجاد بازارچه های جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و کوتاه کردن دست واسطه ها را در در اولویت برنامه های این شهرداری عنوان کرد.

شهردار کلان شهر شیراز در نشست رابطین شورای اسلامی شهر با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز با تأکید بر این موضوع که سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی یکی از عوامل ایجاد رضایت مندی در شهروندان است، اظهار کرد: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری در این بخش کسب سود مادی نیست، بلکه کوتاه کردن دست واسطه ها، کیفیت خدمات و در نهایت رضایت مندی شهروندان، در دستور کار قرار دارد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری انجام شده است، خاطرنشان کرد: طراحی بازارچه های جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار و میدان های دوم و سوم از طرح های خوبی است که در دستور کار قرارگرفته و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اقدامات خوبی انجام شده است که نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه کردن دست واسطه ها در دستور کار شهرداری شیراز

کوتاه کردن دست واسطه ها در دستور کار شهرداری شیراز