مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:302024-01-14بين الملل

همکاری ها آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان توسعه می یابد


مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کردستان گفت: توسعه همکاری ها در حوزه آموزش های مهارتی بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، صادق خدرویسی مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کردستان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: اقلیم کردستان عراق نیاز به آموزش های فنی و حرفه ای دارد از این رو زمینه را برای حضور مربیان ایرانی برای آموزش مربیان و کارآموزان و همچنین اعزام مربیان و کارشناسان عراقی در این حوزه در راستای ارتقاء سطح توانمندی و تبادل تجربیات بین دو کشور را فراهم می کنیم.

  وی افزود: ضعف صنعت در اقلیم کردستان موجب شده که جوانان کردستان عراق از آموزش های مهارتی بهره کمتری داشته باشند و به همین علت مربیان و کارشناسان حوزه آموزش های مهارتی در اقلیم از دانش روز در خصوص ارائه آموزش های مهارتی بی بهره اند که جمهوری اسلامی ایران می تواند در همین راستا کمک شایانی به آنها کند.

مسوول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کردستان افزود: اقلیم کردستان عراق به آموزش های فنی و حرفه ای توسط مربیان ایرانی نیازمند است که کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در اربیل تلاش دارد تا زمینه را برای حضور مربیان ایرانی در راستای آموزش مربیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ها آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان توسعه می یابد

همکاری ها آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان توسعه می یابد