مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:102024-01-07اقتصادي

درآمد گمرک در 9 ماهِ امسال به 134 هزار میلیارد تومان رسید


مدیرکل بودجه و تشکیلات گمرک جمهوری اسلامی ایران، از افزایش 73 درصدی درآمد گمرک در 6 ماه گذشته خبر داد و گفت: درآمد گمرک در 9 ماهِ امسال به 134 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد 45 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز و در محل گمرک فرودگاه مهرآباد، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن از بانوان کارمند شاغل در گمرک مرکزی و گمرکات تهران قدردانی شد.

در این مراسم، کبری خزعلی معاون امور زنان رییس جمهور، اظهار داشت: گروه های نُه گانه برای بانوان در دولت تشکیل شده است که از آن جمله می توان به کارگروه خانواده و فرهنگ اشاره کرد؛ آماده ایم این کارگروه ها را با همکاری گمرک برای آموزش بانوان کارمند گمرک برگزار کنیم و زمینه برای حمایت بیشتر از بانوان و ارتقاء مدیریتی آنها این دوره ها را برگزار کنیم.

وی گفت: یکی از عوامل مؤثر در ناباروری بانوان، سبک زندگی، بالا رفتن سن ازدواج و حتی مهارت های تغذیه و نوع تغذیه است که طبق گفته کارشناسان مؤسسه تحقیقاتی رویان تغییر سبک تغذیه باعث آسیب به سلول های جنسی شده و بخشی از ناباروری در بانوان به خاطر این مسأله است.

معاون امور زنان رییس جمهور همچنین گفت: مسأله بعدی اضافه وزن در میان فرزندان است که آن هم در ضریب هوشی فرزندان و بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد گمرک در 9 ماهِ امسال به 134 هزار میلیارد تومان رسید

درآمد گمرک در 9 ماهِ امسال به 134 هزار میلیارد تومان رسید