مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:152023-12-26سياسي

اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نیز باید متوجه ساختن روح، ذهن، معنویت، ایمان، فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف باشند، گفت: - ایسنا/کرمان مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نیز باید متوجه ساختن روح، ذهن، معنویت، ایمان، فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف باشند، گفت: باید کاری کرد تعداد نامداران بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان بم در آینده بیشتر شوند و ما آماده همه نوع همکاری در این زمینه هستیم.

سیدمجید پوراحمدی شامگاه چهارم دی ماه در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان بم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، اظهار کرد: همت مسئولان شهرستان بم برای برگزاری این برنامه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفرهای گذشته خود به بم افزود: بخشی از فعالیت صندوق اعتباری هنر در شهرستان بم شروع شده و حتی اسم طرح پرداخت تسهیلات ضروری صندوق به نام یادمان از نماد یادمان زلزله زدگان بم گرفته شد و شروع آن نیز از این شهرستان بود و از دو سال گذشته بیش از 2000 نفر از اهالی فرهنگ و هنر کشور از تسهیلات این طرح استفاده کردند.

رییس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با گرامیداشت سالروز زلزله بم و با اشاره ضربه ای که به مردم به ویژه جامعه فرهنگ و هنر وارد شد، افزود: این اتفاق مشیت الهی بوده و باید از آن درس عبرت گرفت و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم

اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم