مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:202024-01-11فرهنگي

چهاردهمین جشنواره فیلم عمار افتتاح شد


افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما فلسطین در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار با حضور دبیر این جشنواره سهیل اسعد و جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در سینما فلسطین در حال برگزاری است.

پس از قرائت قرآن کریم توسط محمدهادی نریمانی فرزند 12 ساله شهید مدافع حرم محمود نریمانی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد شهدا و اقدامات محور مقاومت آغاز شد.

پس از این، مجری برنامه با تشکر از حضور خانواده شهدا، از سعید خورشیدی رییس شورای سیاستگذاری عمار دعوت کرد تا روی سن برود.

خورشیدی با گرامیداشت یاد حاج نادر طالب زاده و اینکه جای او در این بخش از برنامه خالی است، گفت: حضور خانواده شهدا قوت قلب عوامل برگزار کننده جشنواره عمار است.

وی عنوان کرد: جمهوریت از مهمترین آرمان ها و بنیان های انقلاب اسلامی است و خدشه به این امر مهم خدشه به بعد اسلامیت جمهوری اسلامی ماست.

حوزه فرهنگ و رسانه از حوزه هایی است که در آن به شدت نیاز به حضور و آحاد مردم داریم و امروز توفیق در جنگ نرم و فرهنگی مستلزم فراهم کردن سازوکار و شرایطی است که آحاد مردم در آن حضور داشته باشند و جشنواره عمار در این راستا تلاش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره فیلم عمار افتتاح شد

چهاردهمین جشنواره فیلم عمار افتتاح شد