مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:252024-01-15اجتماعي

پاکسازی سواحل بندر دیر توسط دانش آموزان دوراهکی


ساحل شهرستان دیر توسط دانش آموزان مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی شهر دوراهک پاکسازی شد.

- ایسنا/بوشهر ساحل شهرستان دیر توسط دانش آموزان مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی شهر دوراهک پاکسازی شد.

پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در سطح منطقه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدام به برگزاری مراسم پاکسازی ساحل دیر با همکاری 70 دانش آموز از مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی دوراهک کرد.

کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی همسو با اهمیت صیانت از محیط زیست افزود: پاکسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ محیط زیستی، از مسائل مهمی است که اگر از سنین پایین آموزش داده شود نقش بسزایی در حفاظت و حمایت از محیط زیست در آینده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پالایشگاه پنجم مجتمع در راستای مسئولیت اجتماعی متعهد می باشد، تصریح کرد: آموزش و فرهنگ سازی به عنوان راهبرد مهم در حفظ محیطزیست ضروری می باشد و همه ما رسالت بزرگی در قبال حفظ، حراست و جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست داریم و امیدواریم این گونه مشارکت ها ادامه داشته باشد.

در ادامه این برنامه، شاهسونی رییس اچ اس یی پالایشگاه پنجم با بیان توجه به اخلاق مداری و انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین اهمیت به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی سواحل بندر دیر توسط دانش آموزان دوراهکی

پاکسازی سواحل بندر دیر توسط دانش آموزان دوراهکی