مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:352024-01-15حوادث

کشف 412 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 411 کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم مرفین در درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری 124 شهداد با اشرار مسلح خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 411 کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم مرفین در درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری 124 شهداد با اشرار مسلح خبر داد.

سردار ناصر فرشید ظهر امروز 25 دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری 124 کویر شهداد پس از اطلاع از ورود گروهی از اشرار مسلح به محدوده کویری استان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر، طی یک عملیات شبانه و با همکاری چند تیم از قرارگاه عملیاتی ابوذر در محور شهداد-نهبندان مستقر شدند.

وی افزود: تکاوران مستقر در این محور با رصد دقیق خودروهای عبوری، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو که مشخص شد راه پاک کن محموله مواد مخدر هستند را دستگیر و در ادامه خودروی دو کابین حامل این محموله سنگین را هم شناسایی و به آن دستور ایست دادند که در پی فرار و اقدام به تیراندازی سرنشینان این خودرو، تکاوران پلیس با آتش پرحجم خود آن را متوقف کردند اما موفق به دستگیری اشرار مسلح نشدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات علاوه بر دستگیری دو عامل راه پاک کن، از خودروی دوکابین 411 کیلو تریاک، یک کیلو مرفین و همچنین دو دستگاه بی سیم و یک قبض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 412 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان

کشف 412 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان