مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:202024-01-03سياسي

شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی گره گشایی از کار مردم بود


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی گره گشایی از کار مردم و مدیریت بود، گفت: مسئولان کشور اگر کمتر از شهید سلیمانی اخلاص داشته باشند، - ایسنا/کرمان استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی گره گشایی از کار مردم و مدیریت بود، گفت: مسئولان کشور اگر کمتر از شهید سلیمانی اخلاص داشته باشند، نمی توانند گره گشا باشند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان بامداد 13 دی ماه در ویژه برنامه ساعت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار کرد: مردم از حاج قاسم یاد گرفتند همت داشته باشند و امروز در غزه می بینیم که فلسطینی ها به تو اقتدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما بیدار و آگاه هستند، افزود: حاج قاسم، تو تازه طلوع کردی و در این سال ها در لحظه های سپیده دم خودت هستی و بعدا طلوع خواهی کرد و شاهد شکوفایی لاله ها خواهیم بود.

حاج قاسم تو تمام نمی شوی و در آینده بیشتر فتح الفتوح خواهی کرد.

پناهیان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک بار در آغوش مادر و یک بار در لحظه شهادت متولد شد، گفت: حاج قاسم دوم در میان ماست و خداوند فرمود ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی گره گشایی از کار مردم بود

شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی گره گشایی از کار مردم بود