مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:252024-01-02فرهنگي

برگزاری نمایشگاه آثار رضوی در موزه هنرهای معاصر


نشست رسانه ای بخش هنرهای تجسمی بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام در بخش های گرافیک، عکس و خوشنویسی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

- نشست رسانه ای بخش هنرهای تجسمی بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام در بخش های گرافیک، عکس و خوشنویسی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، در این نشست، محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران در سخنانی عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در حوزه هنرهای تجسمی باید به آن توجه شود، مسئله عملکرد تشکل های خصوصی عرصه هنرهای تجسمی است که توانسته اند در بازه ای نسبتا کوتاه به واسطه تربیت هنرمندانی شایسته به اعتلای هنر ایرانی اسلامی کمک کنند.

برای مثال، می توان به کانون هنر شیعی اشاره کرد که هنرمندان بسیار حرفه ای از طریق این کانون تربیت شده اند.

همچنین باید از حضور مجموعه دارالکتابه در جشنواره امام رضا (ع) سپاسگزاری کرد که با تربیت هنرمندان قرآنی ظرفیت بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

او افزود: وقتی هنر، مضمون مبارکی پیدا می کند، خود؛ متبرک و مقدس می شود و می تواند به بخشی از فرآیند عبودیت تبدیل شده و از سطح تکنیک، فراتر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه آثار رضوی در موزه هنرهای معاصر

برگزاری نمایشگاه آثار رضوی در موزه هنرهای معاصر