مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:002024-01-10سياسي

جزییات ارائه خدمات روانشناسی به دهک های پایین درآمدی


مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور جزییات ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره این سازمان به دهک های پایین درآمدی را تشریح کرد.

- مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور جزییات ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره این سازمان به دهک های پایین درآمدی را تشریح کرد.

معصومه توکلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ارائه خدمات تخصصی مشاوره در قالب مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی از سال 1381 شروع شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از جامعه توان پرداخت هزینه های مشاوره بخش غیر دولتی را ندارند به جهت تسهیل دسترسی این گروه به خدمات مشاوره، برنامه یارانه مراکز مشاوره (یاری برگ مشاوره) از سال 1385 طراحی و اجرا شد و هرساله این برنامه تقویت می شود.

وی هدف از ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناختی برای خانواده های بی بضاعت و دهک های پایین درآمدی را ارتقای سلامت روان آنها عنوان کرد و گفت: یکی از گروه های بهره مند از این خدمات، زنان سرپرست خانوار هستند که با توجه به نوع مشکل این زنان، خدمات روانشناختی در حوزه های اصلاح روابط خانوادگی و فرزندپروری، سازگاری با شرایط زندگی فعلی، افزایش مهارت های زندگی و استقلال در ابعاد مختلف آن، بررسی مشکلات روانشناختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ارائه خدمات روانشناسی به دهک های پایین درآمدی

جزییات ارائه خدمات روانشناسی به دهک های پایین درآمدی