مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:502024-01-08اقتصادي

مذاکره با ترکمنستان جهت ذخیره آب سد دوستی


رییس حوضه آبریز فلات مرکزی و حوضه های شرقی کشور گفت: مذاکره با ترکمنستان جهت استفاده نکردن از آب سد دوستی و ذخیره آن برای زمان پیک تابستان سال آینده از اقدامات خوبی است که در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس حوضه آبریز فلات مرکزی و حوضه های شرقی کشور گفت: مذاکره با ترکمنستان جهت استفاده نکردن از آب سد دوستی و ذخیره آن برای زمان پیک تابستان سال آینده از اقدامات خوبی است که در حال انجام است.

علی پوراحمد امروز 18 دی ماه، در جریان بازدید از طرح انتقال آب از هزار مسجد به مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تهاتر نفت جهت همکاری با پیمانکاران و تامین بخشی از اعتبارات طرح ها از این محل امکان پذیر است، اظهار کرد: در سال گذشته تهاتر نفت برای طرح هایی که قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار آن ها بود وجود داشت اما این موضوع در سال جاری در قانون بودجه پیش بینی نشده است.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی وزارت نیرو تامین آب شرب مشهد بوده و یکی از طرح های اضطراری و اولویت دار مشهد طرح انتقال آب از هزار مسجد به این شهر است.

در این خصوص طرح های دیگری از جمله حفر چاه در اطراف مشهد و تامین آب شرب با تهاتر پساب از محل آب کشاورزی نیز از دیگر طرح های با اهمیت است که طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با ترکمنستان جهت ذخیره آب سد دوستی

مذاکره با ترکمنستان جهت ذخیره آب سد دوستی