مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07سياسي

نرجس سلیمانی: خون بی گناهان در حادثه تروریستی کرمان درخت انقلاب را تنومندتر می کند


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نرجس سلیمانی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه کرمان بیش از پیش خواری و ذلت دشمنان را نشان داد، اظهار کرد: به مردمی تعرض شد که جمع شدند که خاطره مردی را گرامی بدارند که سلاح بر دست گرفت برای شرافت و ایستادن مقابل آدم کشان.

وی افزود: چقدر مقام معظم رهبری درست فرمودند که شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر است.

اگر پنداشتند که ریختن خون بی گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان درخت انقلاب را قدبرافراشته تر خواهد کرد.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شرکت کالا و خدمات شهروند قریب به سه دهه فعالیت به رغم استفاده فراوان از منابع شهر آنچنان که باید نتوانسته بر اساس نشان تجاری خود عمل کند، گفت: این شرکت هزار تأمین کننده در 40 فروشگاه دارد؛ لذا ضروری است که نظارت بر قراردادها به صورت نظام مند دنبال شود.

وی افزود: انتشار بن ها در مبالغ سنگین در کنار قراردادهای مکتوب و شفاهی بین شرکت شهروند و فروشندگان عمده دارای ابهامات سوال برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرجس سلیمانی: خون بی گناهان در حادثه تروریستی کرمان درخت انقلاب را تنومندتر می کند

نرجس سلیمانی: خون بی گناهان در حادثه تروریستی کرمان درخت انقلاب را تنومندتر می کند