مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:552024-01-07ورزشي

فاصله گرفتن بسکتبال ایران از جایگاه واقعی خود


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه بسکتبال ایران از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته است، گفت: تمدید کارت های مربیگری نیاز حضور در دوره های دانش افزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد داوری، رییس فدراسیون بسکتبال ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان زنجان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، به وجود مشکل در بسکتبال استان اشاره و برای کاهش و رفع این مشکلات ابراز امیدواری کرد.

رییس فدراسیون بسکتبال به تجربه فعالیت خود در هیات های استانی اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود بسکتبال زنجان جزو چهار تیم پایین جدول قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به لحاظ تجربی وضعیت بدتر از زنجان را در هیات بسکتبال اصفهان تجربه کرده است، افزود: می توان با کار و تلاش اوضاع را بهتر و ارتقا داد.

داوری برگزاری مسابقات در رده سنی پایه در ادوار مختلف را برای ارتقای بسکتبال ضروری دانست و ادامه داد: تعجب می کنم که داوطلبان ریاست هیات برگزاری مسابقات استانی را جزو برنامه ها می دانند در حالیکه اگر این مسابقات برگزار نشود پس چرا هیات تشکیل می شود.

رییس فدراسیون بسکتبال به برنامه فدراسیون برای درگیر کردن استان ها در برگزاری مسابقات پایه اشاره کرد و گفت: فشار مسابقات باید از لیگ به تیم های پایه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گرفتن بسکتبال ایران از جایگاه واقعی خود

فاصله گرفتن بسکتبال ایران از جایگاه واقعی خود