مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:252024-01-06دانش

سطح امید در بین دانشجویان نسبت به گذشته کاهش یافته است


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه سطح امید در بین دانشجویان نسبت به گذشته کاهش یافته است، گفت: با توجه به اینکه دانشجویان موتور محرک دانشگاه هستند، - سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه سطح امید در بین دانشجویان نسبت به گذشته کاهش یافته است، گفت: با توجه به اینکه دانشجویان موتور محرک دانشگاه هستند، بر این اساس اعضای هیات علمی و غیره می توانند این انگیزه را در بین آنها ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رهایی در گردهمایی کارکنان حوزه پژوهشی دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت روز زن و هفته پژوهش برگزار شد با تاکید براینکه از هر راه و امکانی که در اختیار داشته باشیم امکانات رفاهی بیشتری در حوزه پژوهشی دانشگاه کسب خواهیم کرد، گفت: تقریبا هر هفته جلسه ای با سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می کنیم تا طی دو ماه مانده به پایان سال،تخصیص های بیشتری بدست آوریم.

وی در ادامه به مهم ترین فعالیت های دانشگاه در حوزه پژوهشی اشاره کرد و تصریح کرد: ما به طور کلی دو فعالیت(آموزشی و پژوهشی) در دانشگاه انجام می دهیم.

در حالی که امر پژوهشی حدود 30 یا 40 سال پیش جایگاه ویژه ای در مقایسه با وضعیت امروز نداشت؛ در حال حاضر از جایگاه ملی و بین المللی شاخص های پژوهشی یک شاخص های مهم و تعیین کننده است یعنی اگر ما بحث از موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح امید در بین دانشجویان نسبت به گذشته کاهش یافته است

سطح امید در بین دانشجویان نسبت به گذشته کاهش یافته است