مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:352023-12-27اقتصادي

واگذاری بنگاه های زیر مجموعه بانک ها و دستگاه های اجرایی در ماه های آینده


بخش بزرگی از بنگاه هایی که در اختیار بانک ها بود و دستگاه های اجرایی نیز حاضر نبودند از آنها دل بکنند، در ماه های آینده واگذار خواهد شد.

- وزیر اقتصاد گفت: بخش بزرگی از بنگاه هایی که در اختیار بانک ها بود و دستگاه های اجرایی نیز حاضر نبودند از آنها دل بکنند، در ماه های آینده واگذار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در سومین نشست کارآفرینان ایران در سال 1402 که با موضوع جلسه پیگیری و حذف موانع سرمایه گذاری و تولید برگزار شد، اظهار کرد: در سخت ترین شرایطی که عده ای فکر می کردند که بعد از یک یا دو سه سال می توانند کشور را از پای در بیاورند، امسال برای سومین سال شاهد این هستیم که اقتصاد کشور نرخ رشد نسبتاً خوبی را تجربه خواهد کرد.

وی بیان کرد: در دولت و وزارت اقتصاد تلاش می کنیم تا از فشارهایی که در داخل و دستگاه های اجرایی و رویه های خسته کننده و آزار دهنده و ایجاد دافعه کننده و فاسد و ناسالمی که وجود دارد تا حد ممکن بکاهیم، زیرا این فشارها از یک طرف فقط منجر به افزایش هزینه های تولید و هزینه های مبادلاتی می شود و از سوی دیگر قدرت رقابت تولیدکنندگان را در برابر رقبایتان کاهش می دهد.

خاندوزی افزود: اقتصاد ایران همواره به عنوان یک اقتصاد نفتی به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور گفته است که من به شما نیاز ندارم و خودم نفت تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بنگاه های زیر مجموعه بانک ها و دستگاه های اجرایی در ماه های آینده

واگذاری بنگاه های زیر مجموعه بانک ها و دستگاه های اجرایی در ماه های آینده