مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:502024-01-06سياسي

پنجمین رویداد (شکوه مادری) در کشور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رسول ساکی از ثبت نام 800 نفر یا مجموعه به عنوان حلقه میانی برای اجرای رویداد در سراسر کشور در طرح امسال خبر داد و گفت: - دبیر ملی مجمع فعالان جمعیت گفت: همه ساله در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علی ها و روز مادر برنامه شکوه مادری با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم و توانمند سازی خانواده های جوان بالای چهار فرزند برگزار می شود و امسال نیز به لطف خدا پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رسول ساکی از ثبت نام 800 نفر یا مجموعه به عنوان حلقه میانی برای اجرای رویداد در سراسر کشور در طرح امسال خبر داد و گفت: کار شناسایی و تجلیل از خانواده ها توسط حلقات میانی انجام می شود.

دبیر ملی مجمع فعالان جمعیت در پایان از بنیاد 15 خرداد بعنوان حامی و مشارکت کننده رویداد امسال تشکر کرد و یادآور شد: به 3000 خانواده شناسایی شده در رویداد امسال تندیس شکوه مادی تعلق می گیرد.

وی در ادامه افزود: هدف این رویداد، حمایت از خانواده های دارای چهار فرزند به بالا است و در قدم بعدی هدف ما توانمندسازی خانواده ها و پیگیری است و در طرح های جوانی جمعیت در استان ها از ظرفیت های مشترک با بنیاد 15 خرداد استفاد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد (شکوه مادری) در کشور برگزار شد

پنجمین رویداد (شکوه مادری) در کشور برگزار شد