مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:502024-01-07اقتصادي

ایجاد 20هزار شغل در حوزه صنایع دریایی بوشهر


مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده، 20 هزار شغل شامل 5 هزار شغل مستقیم و 15 هزار شغل غیرمستقیم در حوزه صنایع دریایی استان بوشهر ایجاد شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده، 20 هزار شغل شامل 5 هزار شغل مستقیم و 15 هزار شغل غیرمستقیم در حوزه صنایع دریایی استان بوشهر ایجاد شد.

ضرغام حیدریه در بازدید از صنایع دریایی استان بوشهر گفت: بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریاست که باید از این موقعیت استفاده بهینه را ببریم.

وی افزود: صنایع دریایی و دریانوردی در بوشهر از دیرباز جایگاه خاصی داشته و اگر این صنعت را تقویت کنیم، اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد می شود.

مدیرکل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: 25 فقره پروانه بهره برداری ساخت شناور و سازه های دریایی در استان بوشهر صادر شده است.

حیدریه گفت: این واحدها و صنایع در زمینه صنعت شناور سازی، تعمیرات کشتی، سکوسازی در مقیاس مختلف در حوزه های فلزی و فایبرگلاس با اشتغال حدود پنج هزار نفر به صورت مستقیم تقریباً معادل سه برابر این عدد به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 20هزار شغل در حوزه صنایع دریایی بوشهر

ایجاد 20هزار شغل در حوزه صنایع دریایی بوشهر