مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 23:362024-01-15فرهنگي

رییس جدید اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در دفتر فرماندار اسلامشهر، ظهر امروز محمد نوران به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

علی فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان اسلامشهر جزء سه شهرستان ویژه و پر استعداد استان تهران است، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و جمعیتی در شهرستان اسلامشهر، این شهرستان قابل قیاس با چند استان کشور بوده و نیازمند توجه بیشتر در جهت ارتقای جایگاه این منطقه است.

وی افزود: محرومیت ها و معضلاتی که به واسطه همجواری با یک مجموعه بزرگ صادرات ضدفرهنگی به عنوان شهر تهران با آن مواجه هستیم، شهرستان های استان تهران خاصه اسلامشهر را مورد تهدید قرار می دهد، تهران امروز به همان اندازه که مرجع تولیدات و ترویج فعالیت های فرهنگی است به همان اندازه فعالیت های ضد فرهنگی در آن اتفاق می افتد که در این ضربه گیری بخش زیادی از آنها توسط شهرستان ها انجام می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به شهرستان ها، بیان کرد: اولویت اصلی اداره کل ارشاد استان تهران فعال سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر معارفه شد

رییس جدید اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر معارفه شد