مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:152024-01-12سياسي

سازمان ملل ملعبه دست استکبار شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رویکرد دوگانه سازمان ملل، گفت: این سازمان ملعبه دست استکبار شده است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رویکرد دوگانه سازمان ملل، گفت: این سازمان ملعبه دست استکبار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته(22 دی) کرمانشاه، با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: در طول 98 روز جنگ غزه کشورهای مختلف قطعنامه هایی را به شورای امنیت سازمان ملل بردند تا با تصویب آن جلوی تجاوز اسراییلی ها را بگیرند، اما تمام این قطعنامه ها از سوی آمریکا وتو شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از طرف دیگر دیروز آمریکایی ها، قطعنامه ای علیه یمنی ها که جلوی حرکت کشتی ها به مقصد رژیم صهیونیستی را می گیرد، به شورای امنیت سازمان ملل بردند و با زور و فشار آن را به تصویب رساندند.

وی به رویکرد دوگانه شورای امنیت سازمان ملل نسبت به بی توجهی به نسل کشی در غزه و در مقابل تصویب قطعنامه علیه یمنی ها اشاره کرد و گفت: شورای امنیت سازمان ملل ملعبه دست استکبار شده است.

امام جمعه کرمانشاه به حمله آمریکا با همراهی انگلیس به یمن هم اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها که روزی خود را ابرقدرت جهان می دانستند برای حمله به یمن تلاش کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل ملعبه دست استکبار شده است

سازمان ملل ملعبه دست استکبار شده است