مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:052024-01-16بين الملل

ادامه مخالفت مجارستان با کمک 50 میلیاردی برای اوکراین


نخست وزیر مجارستان از اتحادیه اروپا خواست جلوی آسیبی که کمک های ارسالی برای اوکراین به بودجه این اتحادیه وارد می کند را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویکتور اوربان ، نخست وزیر مجارستان امروز سه شنبه گفت اتحادیه اروپا نباید با تصمیماتش برای ارسال کمک به اوکراین، بودجه این اتحادیه را تضعیف و از منابع محروم کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مجارستان با تلاش ها برای دخل و تصرف در بودجه اتحادیه اروپا به منظور اختصاص دادن 50 میلیارد یورو به اوکراین و همچنین اختصاص دادن پول های بیشتری برای حوزه هایی نظیر مدیریت مهاجرت مخالفت کرده است.

رهبران اتحادیه اروپا قرار است برای رفع انسداد بسته کمکی 50 میلیارد یورویی به اوکراین که ویکتور اوربان آن را وتو کرد نشستی در روز اول فوریه (12 بهمن) برگزار کنند.

اوربان در یک کنفرانس مطبوعاتی با تاکید بر ادامه مخالفتش با این کمک 50 میلیارد یورویی برای اوکراین گفت: اگر ما می خواهیم به اوکراین کمک کنیم، لازم است این کار را به نحوی که به بودجه اتحادیه اروپا آسیب وارد نکند انجام دهیم.

اما این که 50 میلیارد یورو از بودجه اتحادیه اروپا را برای یک کمک چهار ساله از قبل به اوکراین اختصاص دهیم ناقض حاکمیت و منافع ملی اتحادیه اروپا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مخالفت مجارستان با کمک 50 میلیاردی برای اوکراین

ادامه مخالفت مجارستان با کمک 50 میلیاردی برای اوکراین