مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:502024-01-13سياسي

ساده زیستیِ رهبر انقلاب


رهبر انقلاب مانند همه مردم، یک زندگی عادی و معمولی هم دارد، ویدیویی اخیراً از سفر غیررسمی معظم له در سال 95 به مشهد اردهال منتشر شده که در آن نشان می دهد ایشان و خانواده همگی با یک اتوبوس معمولی راهی زیارت امامزاده علی بن محمد باقر(ع) شده اند.

- رهبر انقلاب مانند همه مردم، یک زندگی عادی و معمولی هم دارد، ویدیویی اخیراً از سفر غیررسمی معظم له در سال 95 به مشهد اردهال منتشر شده که در آن نشان می دهد ایشان و خانواده همگی با یک اتوبوس معمولی راهی زیارت امامزاده علی بن محمد باقر(ع) شده اند.

فارس پلاس؛ جعفرعلیان نژادی در یادداشتی نوشت: عموماً نزد همه ما، تصویری که از مقام معظم رهبری شکل گرفته، چهره یک رهبر سیاسی و دینی است همه ساحات وجودی اش وقف مسائل نظام و دنیای اسلام است، چهره رهبری که همواره در حال گره گشایی از کار مسلمین بوده و تبیین و هدایت امور را به عهده دارد.

همه نشست و برخاست ایشان با مسئولین نظام بوده و در قالب دیدارهایی رسمی با مردم مواجه می شود.

ما آن قدر به این تصویر اصلی عادت کرده ایم که اصلاً از یاد برده ایم؛ پس تکلیف زندگی معمولی چه می شود؟ پس خانواده کجای این زندگی پرمشغله جای دارد؟ حتی اگر به این پرسش ها هم برسیم و جواب هایی را هم برایش پیدا کنیم، پیش خود خواهیم گفت؛ حتماً رهبر یک نظام اسلامی که بار سنگین ترین مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده زیستیِ رهبر انقلاب

ساده زیستیِ رهبر انقلاب