مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:402024-01-01سياسي

آغاز کاشت یک میلیارد درخت با کاشت 20 میلیون نهال


مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از کاشت 20 میلیون اصله نهال در ماه اول اجرای این طرح در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا شهریور سال قبل طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت به دستور رییس جمهوری کلید خورد و اسفند سال قبل مقام معظم رهبری پس از  کاشت سه درخت فرمودند که اگرهر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال، از سال 1402 و در طول چهار سال محقق خواهد شد.

با فراهم کردن مقدمات کار طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از 11 آذرماه سال جاری در کشور آغاز شد و به گفته مجری این طرح تاکنون حدود 20 میلیون اصله نهال کاشته شده است.

رضا احدی در گفت و گو با ایسنا همزمان با گذشت یک ماه از آغاز اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت افزود:  این نهضت به سرعت ادامه خواهد یافت البته به علت کمبود بارش های پاییزی در بیشتر نقاط کشور مقداری روند کار را کند کردیم اما از هفته آینده پویش های متعددی در تمامی استان ها با مشارکت نهادها و گروه هایی مانند بسیج سازندگی، هلال احمر، وزارت دفاع، گروه های جهادی حوزه علمیه و سازمان های مردم نهاد به منظور کاشت نهال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نهضت پویش های مستمر تا پایان سال به صورت هفتگی ادامه می یابد، گفت: استان های خوزستان، یزد و کرمان تاکنون در اجرای این طرح پیشرو بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت یک میلیارد درخت با کاشت 20 میلیون نهال

آغاز کاشت یک میلیارد درخت با کاشت 20 میلیون نهال