مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:452023-12-27سياسي

سردار رادان: گیلان از استان های موفق در تأمین امنیت است


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان گیلان در کنار مزیت مسافرپذیری و مهمان نوازی یکی از استان های خوب و موفق در حوزه تأمین امنیت است.

- ایسنا/گیلان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان گیلان در کنار مزیت مسافرپذیری و مهمان نوازی یکی از استان های خوب و موفق در حوزه تأمین امنیت است.

سردار احمدرضا رادان امروز، ششم دی ماه در حاشیه سومین جشنواره سراسری فرهنگی، ادبی و هنری ره آورد پیاده روی اربعین در جمع خبرنگاران ضمن ارزیابی مطلوب وضعیت امنیت عمومی استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان در کنار مزیت مسافرپذیری و مهمان نوازی یکی از استان های خوب و موفق در حوزه تأمین امنیت است و تلاش های خوبی از سوی فرمانده انتظامی استان برای تحقق اهداف و توجه به شاخص ها صورت گرفته است.

وی هدف از سفر به گیلان را حضور در جشنواره مذکور عنوان و اظهار کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی امروز از فرهنگ عاشورا الگو می گیرد و در ایام اربعین حسینی نیز مدافعان امنیت ما توانستند تا حدودی خود را در این فرهنگ نشان دهند و در این مسیر همچنان محکم، پویا و توأم با رفتار عاشورایی گام برمی داریم.

سردار رادان گفت: فرزندان این مرز و بوم برای تأمین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خود را سپر گلوله تروریست ها قرار دادند تا خدشه ای به امنیت مردم وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: گیلان از استان های موفق در تأمین امنیت است

سردار رادان: گیلان از استان های موفق در تأمین امنیت است