مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:402024-01-07سياسي

دستگیری 32 نفر در رابطه با جنایت تروریستی 13 دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی، دادستان کرمان درباره کشفیاتی که قبل از مراسم سالگرد شهید سلیمانی صورت گرفته است، گفت: امسال وضعیت خاصی بود و حجم تهدیدات بسیار زیاد بود و با اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در دو سه ماه گذشته تعداد .

- دادستان کرمان از دستگیری 23 تروریست داعشی طی 3 ماه اخیر در کرمان و دستگیری 32 نفر در رابطه با جنایت تروریستی 13 دی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی، دادستان کرمان درباره کشفیاتی که قبل از مراسم سالگرد شهید سلیمانی صورت گرفته است، گفت: امسال وضعیت خاصی بود و حجم تهدیدات بسیار زیاد بود و با اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در دو سه ماه گذشته تعداد زیادی از عوامل انتحاری که قصد عملیات انتحاری داشتند، از جمله 23 عنصر داعشی آماده عملیات انتحاری دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشفیات مواد منفجره بیان داشت: هر کدام از 16 بمبی که امسال در کرمان کشف شد، قدرت انفجارشان از جلیقه های منفجر شده در این حادثه بیشتر بود.

وی با اشاره به موضوع بررسی ابعاد حادثه تروریستی 13 دی ماه اظهار کرد: در زمان انفجار اول، بنده نزدیک گلزار بودم و به سرعت به سمت محل رفتم که اطلاع دادند حادثه دوم نیز اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 نفر در رابطه با جنایت تروریستی 13 دی

دستگیری 32 نفر در رابطه با جنایت تروریستی 13 دی