مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:102024-01-19سياسي

آیت الله مدرسی: مخالفت با انتخابات مخالفت با اسلام است


مخالفت با انتخابات مخالفت با مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است و تضعیف جمهوری اسلامی به معنای تضعیف پرچم ولایت اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی، در خطبه این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد، با اشاره به اهمیت ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه استغفار و بندگی، توبه و طلب خیرات برای رفتگان است.

وی با اشاره به انتقام گیری جمهوری اسلامی ایران از منافقان و گروهک های معاندان و منافقان در خارج از مرزها، افزود: این انتقام دو پیام با خود به همراه داشت که اولین مورد این است همه جا گروهک های منافقین تحت اشراف جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد، گفت: دومین پیام این انتقام این بود که ما در بحث امنیت مردم ایران با هیچ کسی تصامح و تصالح نخواهیم داشت و کشورهای همسایه نیز باید امنیت منطقه را امنیت خود بدانند.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری نیز تصریح کرد: در این دیدار بیان شد که امامت جمعه کار بسیار دشواری است، زیرا خطیب جمعه زمانی که به خطابه می ایستد باید رضای خالق و رضای خلق را در نظر بگیرد و تاکید میکنم کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند باید رضایت خلق را در چارچوب شرع و دین در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: مخالفت با انتخابات مخالفت با اسلام است

آیت الله مدرسی: مخالفت با انتخابات مخالفت با اسلام است