مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:302024-01-05اقتصادي

ضرب الاجل راه اندازی بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر


چهارراه ولیعصر (عج) به عنوان یکی از چهارراه های اصلی شهر که دو منطقه 11 و 6 شهر تهران را به هم وصل می کند، همه ساله از مهم ترین مراکز حضور دستفروشان و بساط گستران در شهر تهران بوده و اقدامات همه جانبه ای را برای بازگشت آرامش به این نقطه از شهر از سوی مدیریت شهری مطالبه می کند.

- چهارراه ولیعصر (عج) به عنوان یکی از چهارراه های اصلی شهر که دو منطقه 11 و 6 شهر تهران را به هم وصل می کند، همه ساله از مهم ترین مراکز حضور دستفروشان و بساط گستران در شهر تهران بوده و اقدامات همه جانبه ای را برای بازگشت آرامش به این نقطه از شهر از سوی مدیریت شهری مطالبه می کند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شلوغی بازارهای ویژه شب عید، روزشمار شهرداری منطقه 11 برای راه اندازی بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) آغاز شده و به دستور شهردار این منطقه، قرار است تا 20 دی سال جاری، این امر محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلات و معضلات سال های اخیر شهر تهران افزایش بی رویه بساط گستری، دستفروشی و.

به ویژه در مناطق مرکزی شهر است.

این اقدام روزبه روز در حال ازدیاد بوده و در حال تبدیل شدن به یک خرده فرهنگ است؛ به طوریکه شاهدیم که عده ای افراد سودجو به شکل سازمان یافته، دامنه فعالیت نامتعارف خود را در طول چهار فصل سال و در سطح کلانشهر تهران توسعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل راه اندازی بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر

ضرب الاجل راه اندازی بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر