مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:552023-12-31اقتصادي

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر معارفه شد


در آیینی با حضور معاون استاندار بوشهر، رضا حدادپور بمی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان بوشهر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نقش مهمی در تنظیم بازار دارد  اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر در حوزه گردشگری است به گونه ای که سالانه افزون بر 10 میلیون مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر می شود و سه ماه مانده به پایان سال سفرهای گردشگری به نقاط مختلف ساحلی استان افزایش دارد.

وی افزود: هر چه به پایان سال نزدیک تر می شویم مسافرت به استان بوشهر افزایش می یابد و امکان اینکه تعادل بازار به هم بخورد وجود دارد و در این راستا نقش تعزیرات حکومتی و تشکیل تیم های گشت مشترک نظارتی بر بازار بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نقش و جایگاه تعزیرات حکومتی در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر را مهم دانست و گفت: رسیدگی به همه تخلفات اقتصادی و جرایم قاچاق، ارز و موادغذایی و دارویی به تعزیرات حکومتی برمی گردد.

 باستین با بیان اینکه مهم ترین وظیفه تعزیرات حکومتی در حوزه بخش اقتصادی است؛ افزود: رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز در تعزیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر معارفه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر معارفه شد