مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:402024-01-14ورزشي

به حال وضعیت سه تیم لیگ برتری خوزستان افسوس می خورم/ناگفته های زیادی است


یک پیشکسوت معتقد است فوتبال خوزستان که تاریخچه آن بسیار پرمتحول و خاطره انگیز است، اگر امروز دچار نزول شده علت آن بی توجهی به ریشه و اساس آن است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت معتقد است فوتبال خوزستان که تاریخچه آن بسیار پرمتحول و خاطره انگیز است، اگر امروز دچار نزول شده علت آن بی توجهی به ریشه و اساس آن است.

شهرام عطارزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ریشه فوتبال خوزستان قبلاً یک ریشه بسیار محکم و قابل تکثیر بود ولی اینک به دلیل این که نگاه تیم ها و دست اندرکاران ورزش خوزستان نسبت به فوتبال خوزستان آن طور که باید باشد نیست، روز به روز ضعیف تر شده است؛ فوتبال خوزستان که تاریخچه آن بسیار پرمتحول و خاطره انگیز است، اگر امروز دچار نزول شده علت آن بی توجهی به ریشه و اساس آن است.

وی افزود: مهمتر از آن درباره وضعیتی که سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر با آن دست به گریبان هستند، افسوس می خورم که چرا در این فصل که این تیم ها به جای این که به عنوان مدعی در جمع بالا نشینان لیگ برای کسب سهمیه آسیا قرار بگیرند، برای سقوط نکردن در حال دست و پا زدن جهت خروج از این باتلاق هستند و حیف است این تیم های دارای امکانات تا به اینجای کار نتیجه مطلوب نگرفته اند و هنوز نتوانستند انتظارات به حق هواداران فوتبال استان را برآورده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حال وضعیت سه تیم لیگ برتری خوزستان افسوس می خورم/ناگفته های زیادی است

به حال وضعیت سه تیم لیگ برتری خوزستان افسوس می خورم/ناگفته های زیادی است