مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:102024-01-13حوادث

به دام افتادن شکارچی میش وحشی باردار در شهرستان درمیان


رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان گفت: عامل شکار غیر مجاز یک راس میش وحشی باردار در این شهرستان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، علی رجبی، رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان امروز به رسانه ها اعلام کرد: عامل شکار غیر مجاز یک راس میش وحشی باردار در این شهرستان دستگیر شد.

وی گفت: این متخلف حوزه شکار وصید که در فصل آبستن حیات وحش، اقدام به شکار میش وحشی آبستن کرده بود که محیط بانان پس از تعقیب و گریز طولانی در کوه موفق به دستگیری متخلف شدند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زاد و ولد این گونه، در صورت عدم شکار این میش وحشی، تا چند ماه آینده (فصل بهار) شاهد تولد یک بره میش بودیم که متاسفانه با این اقدام ناجوانمردانه و بی رحم این مهم محقق نشد.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان اظهار داشت: پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

به گفته رجبی به استناد مصوبه شورای عالی محیط زیس ، خسارت وارده به محیط زیست از لحاظ مطالبه ضررو زیان به ازای هر راس میش وحشی مبلغ 750 میلیون ریال تعیین شده  است و همچنین به علت آبستن بودن این حیوان  بر اساس تبصره یک توضیحات ضمیمه مصوبه فوق الذکر بهای هر عدد نوزاد پستانداران وحشی که به هنگام شکار در رحم مادر باشد نیز مبلغ 250 میلیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دام افتادن شکارچی میش وحشی باردار در شهرستان درمیان

به دام افتادن شکارچی میش وحشی باردار در شهرستان درمیان