مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:112024-01-03اجتماعي

یک سنگ قبر و یک قاب، سنگ صبور مادران شهدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز 19 دی ماه برابر با 20 جمادی الثانی 1445 هجری است و دختر نبی مکرم اسلام و اسوه زنان عالم در چنین روزی در مکه مکرمه به دنیا آمده است تا این روز به عنوان روز مادر و روز زن گرامی داشته شود.

روز مادر، سالروز ولادت بزرگترین بانوی این کره خاکی است، روز کسی که صبوری و استقامتش همچون کوه، طروات و پاکدامنیش همچون درخت، گرمای وجودش همچون خورشید، روشنای لبخندش همچون ماه و مهربانیش همچون آسمان گسترده است.

شاید با این واژه ها قطره ای از دریای محبت این الهه آسمانی وصف می شود ولی ما همچنان دنبال بهترین واژگان برای تعریف و تمجید از مادر هستیم.

در این خاک قهرمان پرور مادرانی نفس کشیدند و می کشند که عزم شان به استواری قله های دماوند است و استقامت شان همچون نخل های مجنون!.

مادرانی که صبر را از حضرت یعقوب به ارث برده اند و چشم های قشنگشان همچنان و همیشه برای یوسفشان خیس و بارانی ست!.

مادران شهید، همان سروهای صبور و استواری هستند که عاشقانه و بی توقع و با دست های مهربان خود، فرزندانشان را برای دفاع راهی جبهه می کردند و جگر گوشه خود را در معرض خصم دشمن قرار می دادند .

و چه شهامتی از این بیشتر که این مادران دلاورانی هستند در قامت یک زن اما با روحی سراسر از مردانگی! دیدار رهبر انقلاب با مادر شهید بیانات مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سنگ قبر و یک قاب، سنگ صبور مادران شهدا

یک سنگ قبر و یک قاب، سنگ صبور مادران شهدا