مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:402024-01-10سياسي

خراسان شمالی رتبه دوم شاخص ازدواج در کشور را دارد


سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: در زمینه شاخص ازدواج رتبه دوم کشوری و در ولادت رتبه 8 کشور را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز طاهر رستمی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، اظهارکرد: ثبت وقایع حیاتی در برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان کشور و استان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه ثبت وقایع حیاتی زیرساخت و پایه هرگونه برنامه ریزی در کشور است، گفت: ثبت و جمع آوری آمارهای صحیح و به روز مهمترین شاخص تصمیم ها است و راهکارهای صحیح مدیریتی باید بر مبنای واقعیات و آمارهای واقعی اتخاذ شوند که این امر مستلزم تلاشی همه جانبه و همکاری و تعامل مستمر دستگاه های مختلف با ثبت احوال است.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در خصوص وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق وضعیت مطلوبی در استان حاکم است، افزود: در زمینه شاخص ازدواج رتبه دوم کشوری و در ولادت رتبه 8 کشور را داریم.

رستمی اهمیت موضوع جوانی جمعیت را  مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف جوانی جمعیت در استان باید با فرهنگ سازی بسترهای لازم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی رتبه دوم شاخص ازدواج در کشور را دارد

خراسان شمالی رتبه دوم شاخص ازدواج در کشور را دارد